Délibáb

Három évvel ezelőtt egy pályázatra varrtam ezt a 90x120 cm nagyságú quiltet. A dolog teljesen absztraktnak indult: leginkább a festett és részben szitázott anyagaimat szerettem volna összekomponálni valami nagyon "ütős" színállásba. Meg is rajzoltam nagyjából, felnagyítottam, és aztán ahogy egyre inkább kész volt, egyre jobban beleláttam egy tengerpartot, ahol a balközépről valamiféle móló nyúlik bele a vízbe. Mivel a jobb alsó sarokba valamiféle nap került, a Délibáb címet adtam neki, bár lehet, hogy Kompozíció LXI vagy ilyesmi jobb lett volna.
Semmilyen elismerést nem kaptam érte, valószínűleg azért, mert nem elég jó, de talán még annál is nagyobb baj volt, hogy nem igazán illett bele a pályázat témájába, ami Álomutazás volt. Ámbár nekem egy ilyen helyre való elutazás - pláne mostanság - maga lenne az álom.


Megjegyzések

Nóra üzenete…
Még nem is láttam ezt a munkádat,szerintem találó a címe és ez is
tetszik!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév