Selyem előadás az IBS-ben

Mivel a héten az iskolámban "fun week" van, ennek keretében pedig Szabadegyetem, megkérték a tanárokat, hogy a félórás szünetekben beszéljenek valami olyasmiről, ami nem kapcsolódik a szakterületükhöz.
Én is szabályos kis Powerpointos prezentációt készítettem angolul From Cocoon to Silk (A selyemhernyótól a hernyóselyemig) címmel. A prezentációban fontos szerepet kapott ez a szuper kis ábra, amiben vörös körökkel jeleztem, hol tartunk éppen a folyamatban.

Két Youtube videót is beleillesztettem: ez egy felgyorsított felvétel a bebábozódásról, ez pedig a selyemszál felvetését mutatja.
És vittem egy kis szajrét is is, amit közben is mutogattam, meg a végén meg is lehetett tapogatni. Így nézett ki az asztalom.

Megjegyzések

gubike üzenete…
Hú, biztos nagyon élvezték!
helen üzenete…
Szívesen meghallgattalak volna :)
Polyák Ildikó üzenete…
Nem tudom, hogy a szöveget mennyire élvezték, de a bebábozódásos videó meg a végén a tapogatás (még fiúk körében is) biztos befutó volt.
szizsu üzenete…
Csakúgy mint helen, és is szívesen ott lettem volna.
Névtelen üzenete…
Ugye megtapogathatjuk majd mi is Rácalmáson.
Polyák Ildikó üzenete…
jó, majd viszem:)
Zelnice üzenete…
Ezt nevezem! Ha te rákattansz valamire, akkor aztán szőröstül-bőröstül magadévá teszed a témát.
Polyák Ildikó üzenete…
Tudod, az én nagy szerelmem Cseh Tamás. A róla szóla könyvben (amit nagyjából végigbőgtem) olvastam, hogy az ő egyetlen bűne, hogy nem tud mértékletes lenni. Rájöttem, ez velem is így van. Ha valami tetszik, ha valami jó, akkor sok kell belőle nekem.
Névtelen üzenete…
Adjon az ég még sokat sokat neked mindenből.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév