Xpandaprint virágok

Van egy spirálisan sokféle zöldre festett, kb. méterszer méteres anyagom, amiről úgy gondolom, hogy lehetne belőle egy modern virágos mezőt csinálni.

A virágok elkészítéséhez elővettem az Xpandaprint nevű hőre puffadó, viszonylag sűrű masszát. Először ceruzával felrajzoltam a szirmokat, majd vékony ecsettel nagyon vékony réteget vittem fel.


Száradás után elővettem a hőlégfúvómat és "domborítottam". A hő hatására összeugrik az anyag (ezért nem lehet közvetlenül a "háttéren" alkalmazni) és olyan gumiszerű tapintása lesz az egésznek.

Utána - még egyben - különböző akrilfestékekkel bekentem őket, majd kivágtam.



Ez még csak 13 darab - legalább 50-et szeretnék, de egészen haladós munka.

Megjegyzések

Zelnice üzenete…
Megint nagyon kíváncsivá tettél a végeredményt illetően!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév