Váza új képpel


Mivel a Petneházy utcában nagyon nem süt a nap a hétfő óta, csak most tudom feltenni a jó képet. Még annyi történt vele vasárnap óta, hogy kentem rá egy réteg színtelen lakkot, mert túl mattnak találtam.
Idemásolom az eredeti bejegyzést.
Már hónapok óta tetszenek a különböző mixed media könyvekben és blogokban látható vázák, és aztán az egész heti szellemi robot után "összedobtam" ezt. A Fiber&Stitch e-zine-em legújabb számában volt a recept és nagyjából a szerint csináltam. Copyright miatt nem csináltam fázisfotókat, de kb. úgy készült, hogy egy üres olívaolajos üvegnek megfelelő méretű pamutflízre tettem egy réteg gézt, arra felvarrtam pamutcsipkéket meg selyem csíkokat. Utána fekete, piros és arany felesben hígított akrilfestékkel lefestettem. A különböző minőségű anyagok egészen másképpen "fogták fel" a festéket. Száradás után az egészet belemártottam fele víz-fele PVA ragasztó löttybe (ez elég gusztustalan fázis volt), majd körbetekertem az üveget.

Megjegyzések

Elizanikó üzenete…
Köszönöm az új fotót ! Nagyon tetszik !
bucilla üzenete…
Nagyon jó lett! Igazán különleges.
Névtelen üzenete…
Olyan, mint valami szépen munkált szattyánbőr.
Zelnice üzenete…
Nekem is bőr jutott eszembe.Mi az a PVA ragasztó?
Polyák Ildikó üzenete…
Könyvkötészeti ragasztó, olyan, mint a Duvilax meg a Plantanol a lényege, hogy átlátszó. Amúgy a hobbiboltokban kapható "kimért" ragasztót használtam, mert Ágibo mondta nekem, hogy az is az.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév