Rácalmási festős szeánsz

Életemben először úgy voltam festeni, hogy nem ugráltam nyolc órán keresztül, hanem magam is dolgozhattam apró megszakításokkal. 17-en voltunk Rácalmáson, akik közül csak négy új volt, a többiek már "önjáróak".
Zömmeli egyszínű, de izgalmas textúrájú anyagokat festettem, összesen hét métert. Ezt az arashi shiborit azért mutatom meg, mert ilyen jól még sohasem sikerült. Ez a "vízszintes rombusz": először feltekertük, Évi keményítőt kent rá, megszárítottuk, majd ellenkező oldalon és ellenkező irányban újra feltekerte. Fogalmam sincs, mit lehet vele kezdeni, de nem rossz.

Szeretnék a needle-punching apparáttal "egyszínű" képeket csinálni. Ehhez festettem a következőket. Legalább ötféle anyag van mindkét halomban: pamut, len, selymek és fonalak. A türkisz kicsit világosabb lett, mint szerettem volna, a lila meg kicsit sötétebb, de egy kis kiegészítéssel talán megvalósítható, amit elképzeltem. Amúgy mindkét kupacban a legszebb a pamutbársony: Guenthertől rendeltem egy métert még régebben, és mivel eléggé drága volt, nagyon beosztóan dolgozom vele.





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév