Balatonlellei one-block wonder

Meghívtak a balatonlellei (újonnan hagyományos) foltvarró táborba tanítani. Két teljes napom volt, és a szervező (Lázár Évi) kérése az volt, hogy legyen benne one-block wonder. Manapság már távol áll tőlem az ilyesfajta hagyományos stílus, de hát a kérés az kérés. Ezért aztán megrendeltem a könyvet az equiltertől, és egy tavaszi bécsi látogatás során vettem két és fél méter Kaffee Fassett anyagot.

Az eredménnyel nem igazán vagyok elégedett: túl sok benne a rózsaszín, pedig néhány ilyen blokkot ki is "dobtam". Hihetetlen sokat vacakoltam az elrendezéssel, és épp azért nem lett jobb, mert kevés volt a zöldes. Majd valamilyen keret(ek)kel feldobom, ha egyszer kész lesz.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév