Birmingham 2

Mivel a laptopon másfajta képszerkesztő program van, mint amihez hozzászoktam, már 10 perce bénázok itt azzal, hogy kisebbre vegyem a file-jaimat, de nem sikerül.
Szóval, tegnap, ha még nem lett volna elég az itt fellelhető textilmennyiség, az osztrák kolleganőm javaslatára bementünk Birminghambe, hogy az ottani Fancy nevű óriási textilboltot valamint a Rag Marketet (rongypiac) is magunkévá tegyük. A Fancyben aztán tudtam jó kis festenivaló pamutot venni.
Délután folytattam a nézelődést a fullra feltöltött fényképezőgépemmel. Csináltam jó néhány makrót mindenféle izgalmas tűzésről és felületről. Néhány szerkesztetlen kép, kevesebb, mint tegnap, mert ma nincs annyi időm várni a feltöltődésre.

Egy angol csoportot a londoni metró 150. születésnapja ihletett meg. Ez Linda Onions Der Dah Whoosh című munkája.

Elfelejtettem lefotózni az alkotót. De ez egy darab, fekete discharge-olt anyag, betegre tűzve.

Két év után a mini kategóriában ismét Kumiko Frydl nyert. 20x20 centis, ép ésszal felfoghatatlanul mini.

Mit kell vacakolni? Évszakok Edwina McCannon interpretálásában:)
 
Ma nagyrészt az EQA ülésén leszek, de azért remélem, még zárás előtt lesz időm további képeket csinálni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév