Két új quilt terve

Mindig egyszerre több darabon dolgozom. Szegény fjord még ugyanúgy áll, mint két hete, sőt van egy majdnem letűzött, amit még nem is mutattam. De annyira sűrűn tűzöm, hogy teljesen beleuntam....
Amit már elkezdtem, az három forrásból származik. Nem is tudom, melyik volt legelőször. Egyrészt volt egy csomó barna festésű anyagom, másrészt egy kb. 60 centis kézi festésű ámerikai anyag (barna-fukszia-szilvakék), ami ilyen "köves" hatású mintás volt. Ezt már nem tudom megmutatni, mert szétvágtam. És Mártanéni küldött egy PowerPoint diasorozatot a jordániai Petráról. Természetesen ismertem korábban is, de most összeállt az egész. Aki nem ismeri, erről van szó.

Nem lesz ennyire sötét persze, de ez a középső "világosság" lesz a domináns elem.

A másik quilt inspirációját csak belinkelni tudom, mert csak letöltetlen képet találtam a neten. Amikor egy hónapja Cannes-ban jártam - persze dolgozni -, alig jutott kb. két órám városnézésre, de teljesen lenyűgözött a Square Brougham . Érdekes módon Square-nek hívják, nem Place-nak. A nevét arról az angolról kapta, aki "felfedezte" Cannes-t az úri közönség számára, mivel viszontagságos időjárás miatt nem tudott eljutni Nizzába.

Ez négy sor platán és fantasztikusan néznek ki ezek a göcsörtös fák a városháza előtti téren. Azóta itthon pl. a Béke téren is fürkészem a platánokat, de az itthoniak nem ilyenek, mármint nem ennyire csomósak. Itt addig jutottam el, hogy összeválogattam az anyagokat, amiből a fákat lehetne csinálni, de még fogalmam sincs arról, hogy is fog kinézni: hány fa? alulról vagy felülről?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév