Ökoprintes próbálkozások

Egyrészt nem túl jók, másrészt nem igazán fotogének. És hát a selyem abszolút nyerő.















Megjegyzések

Ági üzenete…
Szerintem nagyon is szépek. Én is most kezdek, megvettem India Flint könyvét, de még nem mertem belevágni. Kipróbáltam a gyöngyvirágot, olvastam róla a neten, de semmit nem csinált az anyaggal :)

Polyák Ildikó üzenete…
Én is India Flintet vettem meg először, pedig ma már tudom, nem azt kéne. Abban annyira tömény az info (pedig jól tudok angolul), hogy egy kezdő számára beláthatatlan, mit is kell csinálni. Aztán megvettem Jeanine Dean Wild Colors c. könyvét, és az nagyon jó kiindulásnak bizonyult. És most olvasom újra Indiát, és már teljesen értem:)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév