Festés ezzel-azzal

Nagy boldogságomra megszerveztük a természetes festéses hétvégét, így részt vehettem Kemendi Ági tanfolyamán. Fantasztikus, karizmatikus egyéniség, megszállott, ami könnyen mindenkit magával ragadott.
Szinte biztos, hogy nem állok át erre a technológiára, de jól esik próbálkozni, és csodálkozni a természeten. Ági tanfolyamán ezeket festettem: minden színből egy darabka len és egy darabka selyem született:
A különböző könyveim, elsősorban India Flint Eco-color című alapműve, alapján készült még egy hagymás csiga:

Nagy reményeket fűztem a befőttes üvegben napon érő rózsasziromhoz, de csalatkoznom kellett. Fogalmam sincs, miért lett penészes zöld:
A fagyasztott meggy - ugyancsak befőttes üvegben egy hétig - viszont szép lilát hozott, különösen a selyem lett szép színű:
És hát az igazi érdeklődésem az ökonyomat. Kész selyemsálon eperfalevél (ami nem látszik sajnos, csak a "sárgasága") és vadcseresznye. Van neki egy komoly hibája, amit az általvetéssel rejtettem el, és ha igaz, megtaláltam a magyarázatot. Szóval a következő már talán jó lesz.

Vannak még további darabok, kísérletek is, de azok még főnek a saját levükben.





Megjegyzések

Márta néni azéris üzenete…
Lesz még idő, mikor pont penészesszürkére, vagy mattrózsaszínre lesz szükség. Szép szép a természet, de a procion az igazi.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév