Al-Andalus

Jó ideje volt, hogy már betettem ide ezt a képet, ami egy sevillai szállodában (Patio de Alameda) készült. Életem egyik legjobb helye volt, nem csillagok szempontjából, hanem a feeling okán.

Mondtam, hogy megakarom varrni, és most (tegnapelőtt és tegnap) érkezett ez ez ihletett pillanat. A címe Andalúz udvarok, kb. 80x80 cm és még tűzésre vár. 90%-ban saját festésű anyag, aminek a terrakotta részét direkt ehhez a témához festettem valamikor.


Megjegyzések

gubike üzenete…
Tetszik, találó, csak a pinket nem értem.
Polyák Ildikó üzenete…
Nem pink az, hanem pirosas téglaszínű.
gubike üzenete…
Az úgy teljesen más.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév