Fejlemények

Minden este volt néhány órám, hogy haladjak egy kicsit. Többszöri próbálkozás után ilyesmik lettek a rozsdás darabkák: a narancsos háttérre téglaszínű és fekete gézdarabok kerültek. Majd még talán kicsit ki kell foszlatnom.

Az "ablaküvegekkel" kapcsolatban viszonylag könnyebb dolgom volt. Volt háromféle szürke organzám (két normál, egy vastagabb), amiket nagyon szögletes vonallal metálcérnával rátűzögettem, majd forrasztópákával "betörtem" az üveget. Ez a valóságban sokkal izgalmasabb, mert az egyik organza kétszínű: más balról, és már jobbról nézve.


A bal felső részen viszonylag nagy egybefüggő felület volt, ezen Shiva olajpasztával buheráltam valamit.

Zsuzsi szemléli a túloldalon zajló építkezést:

Megjegyzések

katafolt üzenete…
Egyre izgalmasabb' Kivácsi vagyok, milyen lesz a végén.
Márta néni azéris üzenete…
Ez jó, hogy néha csinálsz nem pályázatra is, és meg tudod mutatni, mert a pályázati dolgokat mire mutatni lehet, már elmegy belőled a lelkesedés, és nem tudjuk olyan részletesen látni.
zazálea üzenete…
én meg a zsuzsiért posztolok, hogy olyan, mint egy szelíd, idősebb hölgy!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév