Volt még egy kis anyag, egy kis festék meg némi ötlet

Ha már belekezdtem szombaton, persze nem csak a jégkockásat festettem.
Ez egy "unalmas" korallszínű pamut volt, amit több társával együtt befőttes üvegbe nyomtam és kobaltkéket öntöttem rá. Egészben nem lesz használható, de részleteiben biztos.

Egy tervezett projekthez kellenek nekem türkiz és barna selymek. Ez két különböző minőség.

Ő is selyem, de annyira nem sikerült, talán még egyszer rá kell festeni.

Ő egy korábban rózsaszínesre megfestett selyem volt, amit csőre tekertem és szintén a kobaltkékkel kentem meg. Elég szép egyenletesre sikerült az erezet.

Ez eredetileg csak sima narancs volt, de üvegbe szorítva kapott egy kis kék ráöntést. Nagyon igzi az a kör alakú valami felül.

Tavaly Franciaországban egy amolyan igazi rőfösboltban vettem leértékelve ezt az eredetileg fehér-fekete-szürke damasztot. A minta nagyon kevéssé látszik rajta, de ez nem is baj. Van vagy másfél méternyi, nem tudom, mit kezdek vele.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév