Tűtörés

Mindannyian sok varrógéptűt eltörtünk már, de szerintem a módban ma sikerült a legegyedibbet elkövetnem.
A munkaasztalom 120x120-asra bővíthető nagyobb darabokhoz. Ha kinyitom a vágólapnak nem lesz helye, el szoktam ide-oda tenni, ma viszont rajta hagytam az asztalon - leghátul.
Tűzöm Attilát, mint a kisangyal, s egyszer csak megakad a tű. Azt hittem, benne maradt egy gombostű hátulról. Tapogattam, nem éreztem. Tovább próbálkoztam - erre 90 fokos szögben felhajolt a tű. Mi az isten van? Hozzátűztem a vágólap szélét. A húzkodással lassan előre közlekedett, nem vettem észre:) Bernina 2 öltést bírt ki:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév