Az évek múlása a természetben

Ezt a képet eredetileg a svájci Natur pur (Tiszta természet) pályázatra csináltam, de aztán rájöttem, nem jó irányba indultam el. Jó kis mohás fatörzset csináltam, amire még jöttek volna igazi kéregdarabok (mert hogy valami "természetest" kellett volna beletenni a kiírás szerint), de valahogy úgy láttam, elég már a csicsából. Ezért aztán "abbahagytam", és ma este átadtam Andrea barátnőmnek az 50. születésnapjára. Ránézésre örült:)


Amúgy meg megvan az új lakásom, holnap írom alá a szerződést, és várhatóan március első hetében költözünk. Sok, örömömre való feladat vár hát rám: egy vadonatúj lakást kell valahogy, korlátozott büdzséből otthonná tenni.
Túl a különböző bútor és egyéb áruházak katalógusainak és honlapjainak napok óta tartó böngészésén, a varró+vendégszobába a hétvégén varrtam egy ágytakarót és egy hozzávaló "fél" függönyt - persze egyszerű mintával (három méretű négyzetek), és még csak fedlapjuk van. Ez a szoba csokibarna és türkisz+vízzöld lesz:)

Megjegyzések

Cila Zzy üzenete…
Gratulálok az új lakáshoz! És nagyon sok örömet kívánok az otthonná alakításához!
gubike üzenete…
Érezd magad nagyon jól az új lakásban!
Mehike üzenete…
Biztos a lelke is örült a barátnődnek.
Örülök,hogy sikerült a lakás projekt
Vacskamati üzenete…
A nagy kép nem sokat árul el a quiltedről, de a részletre kattintva nagyot dobbant a szívem.. gyönyörű színek, és anyagkombinációk! Igaz, nekem fakérget annyira nem idéz (ahhoz túl soknak érzem a terrakottás részben a vízszintes töréseket..), de mohát mindenképp! :D
Mártamásé üzenete…
Nekem is dobbant a szívem, azért is, mert eszembe jutott a saját fám. Nagyon arra pendül. :-)
Sok örömöd legyen a berendezkedésben !
Mártamásé üzenete…
Most látom, hogy ez eléggé félreérthető lett. :-(
Szóval a tervezett fámról hablatyolok.
Polyák Ildikó üzenete…
Köszönöm a jókívánságokat. Majd megmutatom, amit érdemes. Talán legelőször az ágytakarót.
Névtelen üzenete…
Nagyon lemaradtam, mióta az otthoni gépen nem tudlak megnézni...lesz olyan jó az új kégli, mint a régi volt?
Fakéreg már tényleg sok lett volna rá, de néhány gyantacsepp elfért volna, és nagyon szép az alap, a barátnőd örült volna a kiállítás után is.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév