A blúz

Mondjuk 35 éve magam varrom az összes ruhám, kb. 5 éve festegetek Procionnal, és most jutott eszembe, hogy a kettőt össze lehetne házasítani. Kicsit spät vagyok:(
Még a tavasszal Bécsben Komolkánál tettem magamévá egy egyméteres maradék finom lenvásznat elfogadható áron. Először megvarrtam, aztán egy vödörben tegnapelőtt befestettem. Nincs szépen kivasalva, mert nem jó a vasalóm és/vagy túl száraz volt az anyag.
Farmerrel nagyon jól mutat(ok).


Megjegyzések

Ida13 üzenete…
Jól néz ki. Te már anyukád hasában is varrtál?
Polyák Ildikó üzenete…
Nagyon kedves vagy, de nem. Majd egyszer talán elmesélem itt részletesen, de az első hordható ruhadarabomat (egy blúz) 13 évesen varrtam a nagymamám segítségével. És ez pedig még 35-nél is több éve volt.
36évi üzenete…
Azért a festett ruhád is megérne egy posztot. Nagyon tetszett. :)
Zelnice üzenete…
szuper!ildi, erről jut eszembe: örök hálám a gubókért, nagyon jól szórakozom velük napok óta, hamarosan mutogatok majd blogban is. jövőre veled ugyanitt - lehet?
Polyák Ildikó üzenete…
Violini! A gubók eredményét nagyon várom... Ha lesz még diófa, persze. Ő (a diófa) még kicsi, ennyi volt rajta az összes.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév