Könyvajánló

Régen meg akartam már venni ezt a nyálcsorgató könyvet, de kétszer lecsúsztam róla. Két éve Dublinban válogattam a könyvesboltban, és a prioritási sorrendben alulra csúszott. Másnap visszamentem, hogy mégis megveszem, de addigra eltűnt az az egy szál példány.
Aztán novemberben megrendeltem az angol amazontól, nem jött meg, reklamáltam, de kiderült, hogy a "Címzett ismeretlen" jelzéssel visszament. Rendesek voltak, visszautalták a pénzt, de még mindig nem volt könyvem:(
Francoise Tellier-Loumagne lyoni textilművésznek három könyve jelent meg eddig: The Art of Embroidery, The Art of Knitting és The Art of Felt. Az első, a hímzős lett meg nekem és maga a csoda. Azon könyvek közé tartozik, amiből valószínűleg kevés dolgot fogok megcsinálni, de annyira jó nézni.
A hölgy különböző jól bezúmolt képeket csinál növényekről, zöldségekről, fákról, mindenről (ezt látjuk a baloldalon), majd ezt "kivarrja" meghökkentően élethűen, de mégis egyénileg.
Mindamellett a könyv nem csak album, tele van öltésmintával, ötlettel és minden földi jóval.
Ez Francoise honlapja: ha a Mailles és a Broderies sorban található képekre kattintok, láthattok néhány példányt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév