Restanciák 2 - Reklám 2

Japán hétvége Miskolcon június 5-6-án!
Mondhatni gyerekkorom óta nagy szerelmese vagyok a japán kultúrának: volt levelezőpartnerem, kicsit próbáltam japánul tanulni, van egy csomó művészeti könyvem, a hálószobámban csak japán dísztárgyak vannak, stb.
Amikor januárban "megismertem" Susan Briscoe-t, aki a nagy sashiko-könyvet írta, és késznek mutatkozott, hogy - megfizethető áron - eljöjjön egy hétvégére egy Magyarországon, tudtam, hogy ezt meg kell csinálni.
Lesz ott minden, mi szem-szájnak ingere: 7 foltvarrós tanfolyam, 5 előadás a japán kultúráról, japán teaház és étterem, Tomiko Aiko, Magyarországon élő japántanár kimono bemutatója (szombat du. 5-kor), sashiko-varrógép (van ilyen!) bemutató, kiállítás és persze árusok.
Tudom, hogy sokaknak távol van Miskolc, de gyors a közlekedés, olcsó szállásokat is tudtunk szerezni. Gyertek! Addigra talán már tényleg meleg(ebb) lesz, és a helyszín körüli Népkertbe is élvezet lesz kiülni:) Információk a Céh honlapján.

Megjegyzések

Trudi üzenete…
Nagyon jó, szeretem is Japánt, stb., de tényleg nagyon messze van, kár, hogy nem Pesten...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév