Domború felületek

Amint a múltkor írtam, beíratkoztam a Textured Surfaces című online workshopra, ami három részből áll, és már kettőt meg is kaptam pdf file-ban.
Mivel ezerrel dolgoztam a fehérvári pályázatra (kész lett:), meg készültem a múlt hétvégi faddi háromnapos játszóházra (azt hiszem, élvezték), csak hétfőn tudtam nekilátni az első leckének. Pontosabban, már készültem előre, hiszen néhány dolgot be kellett szereznem, elsősorban minőségi akrilfestékeket. Ez nem volt olcsó mulatság (finoman fogalmazva), pedig még vissza is fogtam magam, és a nem a legdrágább művész cuccokat vettem meg.
Az első leckében ebből-abból létre kell hoznunk a domború felületeket, mégpedig - mivel sok a lehetőség - képeslap vagy A/4 méretben, hogy aztán, ha beválik a technika, nagyobb darabokban tudjuk felhasználni. A kis méret arra is jó, hogy siker esetén elajándékozhatóak képeslapként. Ehhez használunk textilt (molino, vászon, festővászon), fonalakat, gézt, xpandaprintet, tyveket és struktúrpasztát. Ebben a fázisban elég hülyén néznek ki a cuccok, mert, ahogy írták, egy csomóhoz jó az olcsó (és randa) karton is. Sikerült egy jó kis csúnya darabot "beáldoznom" erre a célra.
Itt vannak ömlesztve a "felületeim". Még egy-két ajánlott (why not try?) darabot meg akarok csinálni, és aztán térek át a festésre. Egyenként is lefotóztam őket, hogy látható legyen a miből mi lett. A festékeken kívül, lesz tinta+domestos (!), és egy speciális rozsdázás is.

Megjegyzések

Elizanikó üzenete…
Izgatottan vároma folytatást. :o))
Eddig biztatónak néz ki.
F.Gina üzenete…
Milyen izgi :))
Mártamásé üzenete…
Szédületes, hogy mennyit készülsz egy-egy tudásosztásra. :-)
Nagyon ígéretes a felhozatal.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév