(M)Ilyen vagyok?! -- szabálymagyarázat

Tegnap több emailt kaptam, hogy ők nagyon szívesen beszállnának a játékba, de azért ez a 100-120 centi riasztó: nincs annyi idejük, nem szoktak ilyen nagy quilteket csinálni. Meg egyáltalán érdemes-e ennyi munkát belefektetni ebbe az egészbe.
Ezért szeretném kiírni ide egy bejegyzésben (bocs azoktól, akiknek eddig is világos volt), hogy a KERÜLETE legyen 100-120 cm, azaz a munka mondjuk 20x30-as (magyarul A/4) vagy 30x30-as vagy köralakú vagy ellipszis vagy mit tudom én mi.
Remélem, így megugorik a jelentkezők száma:)

Megjegyzések

mmama üzenete…
Értettem én, rögtön egy kb: 30x40 cm os ba kezdtem gondolkodni .
dixike12 üzenete…
Tulajdonképp igazad van, a mű csak jobb lehet. Izgis feladat benne vagyok.
lomaquilt üzenete…
Nekem van egy képem amit egy utcai rajzoló csinált (sajnos már pár éve!) Ez A3-as nagyságú. Ha ezt áttudnám ültetni textilbe, akkor jönnék. Még hétvégéig gondolkozhatunk úgye? Addig sok családi dolog van!
De azért a méretet jó lenne egységesiteni, vagy A4 vagy A5-ös?

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév