13. nap - Megvan a megoldás?

Mutatni nem tudok semmit, mert egyrészt dolgoztam a hétvégén meg "anyáztam" meg elkeztem varrni egy nagyon gyors, de mutatós kabátkát...
DE a kedves hozzászólásaitok alapján bevillant valami, hogy lehetne egyrészt egységessé, másrészt "organikusabbá" tenni (ld. Kicsoda commentje). Feliből-nagyjából ráraktam, mit rá kéne rakni, és határozottan bíztatóan néz ki. Lesz rajta valami nagy-nagy applikáció - legalábbis azt hiszem most.
Szóval kérek néhány nap türelmet, s amint odajutok, hogy meglesz a felapplikálandó cucc (mert hogy azt is le kéne gyártani), mutatom.

Megjegyzések

Kicsoda üzenete…
Ugy egy eve a QU-n volt egy nagyon jo kurzus Myrna Giesbrecht-tel, Self expression cimmel, ahol egy csomo nagyon hasznos dolgot tanitott, pl hogyha elakadunk mit csinaljunk. Sajnos elkuldtek es mar csak `magan` tanit 3-szor annyiert.
Az egyik, ami nekem meglepo de tok jo volt, hogy csinalj fenykepet a quilt-rol nyomtasd ki 5-10 peldanyban (csak hogy legyen) es kezd el vagdosni, forgatni, es ha talalsz valamit, ami tetszik, akkor neki az anyagnak. Ebbol rengeteg otlet szuletik kozben.
kastanie üzenete…
Az egyszerű ám igen mutatós kabátka gondolata nagyon izgat, régóta készülök ilyesmire.
Reménykedem, hogy mutatsz valamit belőle.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév