8. munkanap - tűzés

Mivel tegnap - több millió más emberhez hasonlóan - nekem is elkezdődött a munka, csak délután-este tudtam kicsit haladni a cuccal. Tűztem - több-kevesebb sikerrel.
Visszhangosat a nagy levél körül....

Na, ez nagyon nem tetszik: valamit még kell vele csinálni.

Csak körbe a "virágokat" és utána kukacolva a háttéret...

A lóherékből a tűzéssel 7-cakkos levelet csináltam...

A hullámos sárgán kicsit megvariáltam az olajzöld csíkokba kitalált mintát... (nagyon rossz a kép és ráadásul fejjel lefelé van)


Felajánlás. Mivel a Szt. István körúti méteráruban "kicsit" bevásároltam a foltvarázsos anyagokból, megkaptam ajándékba Imregh Magda zseníliás könyvét. Örömmel átadnám valakinek, aki vonzódik a technikához!

Megjegyzések

katafolt üzenete…
Hát ez egyre szebb lesz !
36évi üzenete…
Fura, nekem nagyon bejön a gesztenye kerekségéhez a négyzetrács. Klasszul kiemeli. Ha az egész készen van, biztos másképp nézel rá.
A legelső levél a szívem csücske. Csodás csillogás... :)
Elizanikó üzenete…
Nagyon tetszik !

Olyan jó, hogy megmutatod, hogy születik a quilted !

Köszönöm.

A gesztenyeszemes nekem is tetszik. talán a szemeknek a színtelenre hagyott részét egy kicsit beszínezném valamivel ... de a csillogása nekem is tetszik. A rács is jó.
Laurendilla üzenete…
Nekem a lóherés nagyon tetszik és a gesztenyékkel sincs semmi baj, az az arany-barna kifejezetten őszi napsütést juttat eszembe.

még senki sem jelentkezett a könyvre, és én ugyan még csak párszor zseníliáztam de szeretnék élni a lehetőséggel és stipi-stopi "lecsapni" a könyvre. Előre is köszönöm.

Lau
Polyák Ildikó üzenete…
Még senki. Valamikor a Lehel térnél, ahol a múltkor találkoztunk? Holnap nem jó, de csütörtökön 12-1 tájban arra járok.
Laurendilla üzenete…
csütörtök 12-1 tájban tökéletes, a szokott helyen, mail-ben majd ird, hogy mikor jó neked. És persze köszönöm szépen!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév