(M)Ilyen vagyok?! - Ki kinek küldi meg az önarcképét

Ma fél egy tájt - közjegyző jelenléte nélkül - megejtettem a sorsolást. Felírtam ábécé sorrendben a 16 jelentkező nevét, és 16 kis cédulára is felkerültek a nevek. Utána elkezdtem húzogatni: az első kihúzott került a névsorban legelől szereplő neve mellé, és így tovább. Csak egyszer kellett újrahúznom, mert ugyanaz a nevet emeltem ki a tálból.
Az eredmény a következő (elnézést, de ide nem linkelem be a blogotokat):
  • 36Évi küldi Sue-nak
  • Amaranta Endynek
  • Csigi Amarantának
  • Dixike Katafoltnak
  • Endy Violininek
  • Ezkriszti Dixikének
  • Ildi Ezkrisztinek
  • Kastanie Kdattának
  • Katafolt Launak
  • Kdatta Ildinek
  • Lau Martimeznek
  • Martimez 36Évinek
  • Mmama Csiginek
  • Patchwitch Mmamának
  • Sue Patchwitchnek
  • Violini Kastanie-nak

Az jutott még eszembe, hogy a hátára varrjunk bújtatót, vagy egyéb módon oldjuk meg, hogy a mű falra tehető legyen.

Amúgy ez volt a 100. bejegyzésem:)

Megjegyzések

mmama üzenete…
Grat. a 100. hoz

Akkor mindenki kérje el azt a cimet ahová küdeni fogja, ha jól gondolom.
katafolt üzenete…
...és Kdatta kinek ?Neked,nem :-) ?
Kata üzenete…
:o) Én is ezt szerettem volna kérdezni, mert az tök jó, hogy Kastantól kapom, de akkor ezek szerint neked küldöm? :o)
Amaranta üzenete…
Én is ezt akartam kérdezni...

Meg azt is amit Mmama!
Polyák Ildikó üzenete…
Ajaj, most látom, hogy csak 15 nevet írtam be, de otthon van a listám. Amúgy meg ki lehet következtetni: Kdatta nekem:)
Laurendilla üzenete…
Gratulálok a 100.bejegyzésedhez :)
De jóóó, akkor én Katafolttól kapok és Martimeznek küldök önarcképet.
Nekem csak annyi a kérdésem, hogy amit magamról készítek azt kell majd viccesen kommentálni, vagy amit kapok - arról kell majd első megérzés alapján valami vicceset írni, esetleg mindkettő?
Lau
Polyák Ildikó üzenete…
Én úgy gondoltam eredetileg, hogy az általad készítettről írsz, de persze a kapottat is jól kivesézheted.
ezkriszti üzenete…
Április 10-ig, ahogy elkészül, küldöm a páromnak (Dixikének) és felteszem a blogomra is. Addig hír és képzárlat róla. Jó játéknak igérkezik.
Polyák Ildikó üzenete…
Én meg neked:)
dixike12 üzenete…
KATAFOLT! én küldöm neked/dixike/
katafolt üzenete…
Láttam,és örülök neki.Kiváncsian várom :-)
patchwitch üzenete…
grat a százhoz, meg az évfordulóhoz, és akkor indul a gondolkodás ezerrel.... :D
Endy üzenete…
Otletek màr vannak a kivitelezès is remèlem jol fog sikerulni!
Nem tudom feltenni a jàtèk logojàt, mert amikor kinyitom a testreszabàst mindìg hibàt jelez...mi lehet a baja?!
Polyák Ildikó üzenete…
Nem tudom, mi lehet a baj. Elküldöm neked emailben.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév