9. munkanap - megint tűzés

Semmi egetrengető nem történt quilt fronton tegnap: délután volt némi időm haladni a tűzéssel.
Egy csomó színes gézem van (mindig dobok egy kicsit a festős zacskóba), köztük egy barnás is, amit rátettem a viszonylag egyszínű sötétbarna anyagra. Az egyik kedvenc tűzésemet használtam, de most nem sima köröket csináltam, hanem gesztenyéket.

Ez lett a kisebb darab "fatörzsből".
A gubókat már mutattam, de írtam, hogy túl üresnek látom a hátteret. Ezért nem kukacoltam, hanem még egy sor cikkcakkot varrtam. Kicsit napraforgóra emlékeztet, de tetszik.

Ennek a mintának semmi köze a gesztenyéhez, de jól passzol a többihez. Köszönet érte Dijanne-nek!

Ha jól rémlik, négy nagyobb darab tűzése van még hátra.

Megjegyzések

Endy üzenete…
Szèpen alakul. Kìvàncsi vagyok mit hozol ki belole!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév