11. munkanap - tegnapelőtt

Mindenféle feladatok jöttek, így tegnap még ahhoz se jutottam hozzá, hogy feltegyem az előző nap képeit.
Ez a szegény, kétszerbontott sárga, amire ráírtam a gesztenye latin nevét: Castanea sativa. Ez a szelídgesztenye, a vadnak sokkal hosszabb neve van. Amúgy kiderült számomra, hogy a két növény más faj (tehát teljesen más a latin neve is), csak a néphit hívja őket majdnem egyformának.

Ez lett a nagy darab csíkosból - elég semmilyen.

Ez pedig az egész együtt.

Hazudnék, ha azt mondanám, el vagyok magamtól ragadtatva. Lesz még ez meg az rajta, talán a keret is segít rajta, meglátjuk.
Amúgy döbbenten látom a blogokon (merthogy sokat olvasok ám), hogy terjed az az Index topikos (szerintem) rossz szokás, hogy minden feltett munka "gyönyörű", "zseniális", "egyenesen művészi". Tudom, fontos az ember önbizalmának erősítése, de azért jó lenne, ha csínján bánnánk ezekkel a szavakkal.
Úgy tűnik, most néhány napig így marad ez a quilt, helyette írnom-olvasnom kell.

Megjegyzések

Kicsoda üzenete…
En nagy varakozassal es orommel nezegetem mar egy ideje es megmondom nekem mi az ami `zavaro`. Tul szabalyosak az egyes elemek, mig a tema nagyon organikus. Nem tudom mi tartja ossze oket. Ha kulon kepek lennenek nem lenne ilyen erzesem, mert egyenkent mind nagyon jo es egysegben van a tuzesevel. Kulonosen jo lett a gesztenyes, meg a zold levelek.
A hurraoptimizmus engem is zavar, igy minden valodi dicseret is leertekelodik es eselyem nincs, hogy jobban csinaljak tole dolgokat. En ezert tettem zartta a blogom, mert semmi szuksegem ilyen `onbizalomra`.
Polyák Ildikó üzenete…
Igen, nekem se tetszik:(
Cic üzenete…
Ildi, Kicsodánál jobban én sem tudtam volna jobban megfogalmazni a véleményem, nem írom újra le. :-)
De az, hogy neked nem tetszik egy kicsit túlzás. :-) Persze ez olyan, hogy te érzed, mert egyedül te vagy akinek a fejében ott a kész elképzelés. :-)

Kicsoda - én nagyon hiányolom, hogy nem tudlak olvasgatni...
Cic üzenete…
Ja, hát a topikba már nem is nagyon írogatok, többek között az általad említettek miatt sem...
katafolt üzenete…
Részleteiben nagyon sok minden nagyon tetszik és kiváncsi vagyok,mivel jössz még a befejezésnél.Mert ha te magad vagy elégedetlen vele,biztos,hogy előrukkolsz valamivel,ami valahogy jobban egyberázza.
Egy másik-más nyelvű,az indexnél is "csak jót vagy semmit" irányúbb(khm,ezt jól megtekertem)fórumon
tört ki nemrég irdatlan botrány
egy rossz helyre küldött,pocskondiázó magánlevél miatt...ott is azt mondtam,jobb lett volna szembe,nyíltan és persze mértékkel kritizálni a szerencsétlen áldozatot.
Trudi üzenete…
Kiváncsi vagyok a keretre, mivel hagyományos keretezést nem tudok elképzelni ehhez. Valami azért kellene, hogy "egységesítse", de lehet, hogy az már túl sok lenne? Nem tudom.
dixike12 üzenete…
Én minden nap megnéztem, ahogy haladtál, vivódtál, de sajna hozzászólni nem tudok, egyrészt azért mert pont azt nem akartam amiről irtál, másrészt, meg ahol nem tetszik jobbat nem tudok javasolni, ráadásul az én tudásommal, látásmódommal, nem tudlak felülmúlni, tanácsot sem adni, hülyeséget meg nem irok csak azért, hogy hozzászóljak.Nézem a majdnem kész művet,de megvárom a végét.
Elizanikó üzenete…
Írod, hogy applikálni akarsz rá valamit. Nézegetem a majdnem kész munkádat, és nekem az jut eszembe, hogy talán néhány nagy sötétzöld gesztenyelevél jól mutathatna rajta. Én úgy érzem, hogy valami sötétzöld jót tenne neki. Persze nem okoskodni akarok, csak "fejben varrok".
Ilyenkor ha elakadok, nekem jól szokott jönni egy kis pihenő. addig kifüggesztem a szobában, és nézegetem, hogy mi is legyen vele. Volt amit hónapokig nézegettem, mire megtaláltam a megfelelő utat.
Polyák Ildikó üzenete…
Majdnem eltaláltad, hogy mit szeretnék:)
kastanie üzenete…
Csak beugrok egy pillanatra:
nekem így elsőre a két piros téglalap kiugrik a képből és önálló életet él.
Névtelen üzenete…
Nekem olyan az érzésem, mintha ez egy kézimunkatanárnő mintakendője lenne, amin mindenféle technika rajta van. Külön minden nagyon szép rajta, de még nem érzem, hogy ez annak a Polyák Ildinek a quiltje, aki a szilvafavirágzást varrta.
Juhizs üzenete…
Most merjem ezek után a fentebb látható kész munkához odaírni, hogy tetszik??? Merje a fene ;-) ;-) gyáva kis nyúl vagyok és egyáltalán nem merész ;-)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév