Egy kreatív/alkotó blogger mesés blogja, amit át- meg átsző a blogbarátság:)

Először is nagyon köszönöm Katafoltnak és Elizanikónak, hogy úgy gondolják, "mesés" a blogom. Mesésnek nem gondolnám, de természetesen örülök, ha valaki olvassa és még néha tetszik is neki. Ha nem hinnék ebben, nem is írnám, mert én nem vagyok grafomán: inkább beszélni szeretek (erre nem tudom az idegen szót).
Azt is szívesen elárulom, mitől függök. Ötöt nem tudnék mondani, de három tuti van: cigaretta, textil és tanítás.
Végül elmondom, hogy miért nem dobom tovább a labdát, és általában miért vannak ellenérzéseim az ilyen blogos "díjesőkkel" szemben. Azzal, hogy hetente kiosztunk egymásnak valamilyen díjat (akármilyen néven is), a díj és ezáltal a díjazott értékét csökkentjük. Én nagyon sok ember - azt hiszem - barátságát köszönhetem a netnek, elsősorban az Index fórumnak. Legalább 15 blogot olvasok rendszeresen, és bár nem mindig szólok hozzá, jól szórakozom itt-ott, okosakat olvasok, szép fotókat látok, ötleteket kapok, és sok szép, igazán kreatív munkát csodálok meg.
Szóval, én most nem folytatom a játékot, de továbbra is élvezem a blogjaitokat. És remélem, Ti sem pártoltok el tőlem.

Megjegyzések

katafolt üzenete…
Természetesen igazad van(ugyanilyen okból nem teszem ki oldalt a díjakat).Köszönöm,hogy ennek ellenére elfogadtad és válaszoltál.
zazálea üzenete…
Szeretem az őszínteséged.
Polyák Ildikó üzenete…
Pedig nem mindig előnyös... "Öreg" vagyok én már a mindenáron való megfeleléshez
dixike12 üzenete…
Még jó, hogy az Öreg szót idézőjelbe tetted. Én is szeretem olvasni a blogod, és nem nagyon irok megjegyzést, nem azért mert nem tudnék, csak sokszor ugyanazt amit előttem hárman négyen irtak nem akarom ismételni.A munkáidhoz, pedig nagyon ritkán tudnék okosat szólni, azt korábban azt hiszem irtam miért.A dijosztással egyetértek.Más: a fotópapir csodás köszi.
szizsu üzenete…
A minap meséltem neked, hogy szinte naponta olvasom a blogodat ( persze másét is) és sokszor tudsz a munkáiddal és a leírt gondolataiddal jó napot szerezni. KÖSZÖNÖM! Csak így tovább nekem bejön a stílusod és az őszinteségedet is nagyra értékelem.
anyahajó üzenete…
Esetleg logomán vagy rhetomán? :)
Polyák Ildikó üzenete…
Megnéztem az angol szótárban: logománia van, rhetománia nincs. De - csak úgy, mint a grafomániánál - "patológiai eset". Azért annyira nem....

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév