(M)Ilyen vagyok?! - Játék

A megelőző 93 bejegyzésemből kiderült , hogy számomra a blog a quiltről, a varrásról, a kreativitásról szól, és bár mások személyes jellegű megjegyzéseit is szívesen és rendszeresen olvasgatom, nehezen tudok azokkal azonosulni, akiket nem ismerek személyesen. Most olyan játékra invitálom a vállalkozó kedvűeket, amelyben kívülről-belülről jobban megismerhetjük egymást és közben – mintegy bónuszként - varrhatunk is.
Olyan ünnepet kerestem, aminek része az ajándékozás, és bőven van időnk addig dolgozgatni. Remélem, senki sem vádol blaszfémiával, ha ezt a játékot a fenti két feltétel alapján a húsvéthoz kötöm.

A játék lényege a következő:
1. A résztvevők készítenek egy patchwork/quilt önarcképet, ami NEM realista, hanem inkább humoros, tipikus vonásokat felerősítő, karikatúra jellegű.
2. A munka összkerülete 100-120 cm legyen. Három rétegből álljon, de a textilen kívül más anyag is felhasználható.
3. Bárki részt vehet, olyanok is, akiknek ma még nincs blogjuk, de megígérik, hogy addigra nyitnak egyet. Jelentkezni 2009. január 20-ig lehet a bejegyzéshez írt megjegyzésben lehet.
4. Ezt követően Ahama tavalyi Karácsonyi húzogatós játékához hasonlóan kisorsoljuk, hogy ki kinek küldi meg április 10-ig az önarcképét. Ezen a napon a résztvevők a saját blogjukra is felteszik az elkészített önarcképüket, némi művészi magyarázattal ellátva.

Az oldalsávban megtalálhatjátok a játék logóját. Kérlek, Ti is tegyétek ki, ha részt vesztek.
Na, kinek indítottam be a fantáziáját??

Megjegyzések

mmama üzenete…
Ééééén szeretnék ! nagyoooon !
Csigi üzenete…
Ez nagyon érdekesen hangzik. Hímzést is fel lehet benne használni?
katafolt üzenete…
Tényleg érdekes,de én jövő húsvétig sem tudnám elvállalni...megtiltottam magamnak,hogy bármit vállaljak,míg a
muszájokkal nem végzek.
dixike12 üzenete…
Az enyém beinditottad, szokás szerint, csak azt nem tudom, hogy a csudába készitek önarcképet, amin azután az blogos társadalom nem röhögi magát halálra.Tényleg, komolyan arcképre gondoltál?,,
mmama üzenete…
Dixike ! szerintem ez benne a pláne,
hogy halálra röhögjük magunkat a saját karikatúránkon.
Legalább is én igy értelmeztem.
Polyák Ildikó üzenete…
Igen, Dixike, én is így értelmeztem. Én sem vagyok egy szépségkirálynő finoman szólva, tehát a kép csak jobb lehet.
Csige! Igen, persze hogy lehet bele hímezni is.
katafolt üzenete…
Nem tudom megcsinálni,de fejben nagyon készül és folyton Ady jut eszembe:milyen csúnyán éltem,milyen szép halott leszek.Morbid,nem :-) ?
Polyák Ildikó üzenete…
És az is lett. Szeretem (morbidul hangzik) a halottas ágyán készült fényképet.
Amúgy nagyon sajnálom (tényleg), hogy nem:(((
katafolt üzenete…
Most olvasom az új bejegyzést(jó is ez a friss-jelzés a blogon),így azért egy kicsit más.Nem igérek semmit,de ha nagyon ki akar jönni a fejemből,még az is lehet,hogy belevágok.
martimez üzenete…
Ez egy nagyon jó ötlet,érdekelne is ,csak az a gond,hogy én fényképezkedni sem szeretek...addig is gyakorolok Angelina Jolie-n :D
Zelnice üzenete…
Ok,én jövök,remélem leszünk többen,úgy lenne az igazi.
Amaranta üzenete…
Én csak azt nem értem, hogy miért kell elküldeni?
ezkriszti üzenete…
Nekem is ez aggályom. Jópofa ötletnek tartom megvarrni, még meg is mutatnám. De mit kezd vele más? Párnára mégse varrhatja.
Csigi üzenete…
Én beszállok! Vicces lesz :)
kastanie üzenete…
Én is szeretnék jelentkezni:-)
Endy üzenete…
érdekelne engem is, bàr nem vagyok olyan gyakorlott pw-s. Lehet ìgy is?
Polyák Ildikó üzenete…
Akkor ez jó gyakorlatozás lesz, Endy. Örülök.
martimez üzenete…
Egye -fene!
Polyák Ildikó üzenete…
Angelina Jolie majd később játszik.
Laurendilla üzenete…
ööö... akkor mielőtt kedd lenne, gyorsan jelentkezem én is :)))

Lau
dióhéj üzenete…
jahajj én eztet csak mostan vetem észre, pedig érdekelt volna

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév