Gesztenyék - Jenei Mártira gondolva

Íme, ez lett belőle. Majd' két hete ülök rajta, s mint írtam, nem tetszett/tetszik, de én nem vagyok az a feladós/UFO-gyártó fajta: akkor is befejezem, ha nem vagyok elégedett.
Az előző posthoz képest "elszegődött", a bal üres négyzetbe belevarrtam a barnás-sárgás selyem papírt, viszont a jobb üresbe (téglaszínű) nem az odaszántat tettet, hanem tencel nevű szálat fogtam le a tűzéssel. Ettől kicsit egyedi lett.
Összességében hármast (közepest) adok magamnak. Ja, és remélem, Márti nem haragszik meg, hogy belekerült a mű címére: ez nem mai ötlet, már rég jár az agyamban.


És azért mutatom, hogy "stikában" dolgozom a másikon is. Muszáj - én olyan párhuzamos ember vagyok. Direkt csak egy kis részt vágtam ki, hogy ne lőjem le teljesen a poént. De azért sejthetitek, hogy mit csinálok.

Végül kitaláltam az argentín kultúraquiltemet. Tangó lesz, találtam egy képet, amitől nem tudok szabadulni. Ugyanakkor teljesen belezúgtam a Tűzföldbe: ráadásul tegnap a Travel Channelen kifogtam egy kis filmet róla. Magyarul, muszáj vele valamit kezdenem.


Ez a kép Ushiaiában készült naplementekor: annyira fantasztikus, hogy már giccses. Ilyen nem nagyon van az északi féltekén. Így aztán elővettem a Picture This! nevű löttyömet (ami abban különbözik a többi hasonlótól, hogy színes anyag esetén és felhasználható) és a kép lézernyomatát átvarázsoltam erre a pinkes anyagra.

Nagyon egyszerű darabot akarok köré csinálni, hogy ne nyomja el ezt a csodás látványt.

Megjegyzések

Endy üzenete…
Hù Ildi nagyon szèp lett ez az oszi kèp! S ez a pink-s alapu is èrdekesnek indul.
agibo üzenete…
Azt hiszem szigorúan osztályoztál, de lehet, hogy élőben valóban csak hármas. Mondjuk a tűzés kivitelezése nem lehetett tökéletes... :-D
kastanie üzenete…
Ez igazán megható! :-) Köszönöm!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév