7. munkanap - szendvicselés és tűzéstervezés

Tegnap délelőtt "muszáj" volt egy kicsit az új quiltem fedlapján is dolgozni. Amolyan trapunto-féleség lesz benne, így az adott területekre rávarrtam a vastag flízt, visszavágtam, és így már két fedlapom volt szendvicselésre.
Tekintettel Zsuzsi aktív közreműködésére a padlón nem tudtam volna dolgozni, tehát maradt az ebédlőasztal. Mivel a fedlap méterszer 1,40-es, az asztallap aljára viszonylag könnyen oda tudtam ragasztani a hátlapot. A Határtalanul alatt vettem B&Zs-nél 7 méter nagyon kellemes tapintású és vastagságú flízt (egy kis ingyenreklám), amiből rögtön 2 métert el is használtam a kettőhöz.
Ezután kicsit gondolkodtam a tűzéseken, rajzolgattam, nézelődtem itt-ott. Először átlátszó cérnával körben letűztem minden blokkot, utána vettem elő a különböző tűzőcérnákat.


Ez lett a gesztenyegubóból, a hátteret még színtelen cérnával "megkukacolom".
Minden olajzöld csíkba ezt a fás mintát tűztem.

Végül elkezdtem a fatörzsöt tűzni. Ez egy szürkés-barnás színátmenetes cérna, amivel körbetűzöm a shivás mélyedéseket, de lesznek (praktikus okokból) átmenetek is.

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Szép, meg benne van a sok sok tudásod, de az jutott eszembe, hogy mennyi minden új van benned a Vámház óta, nem gondoltál még arra, hogy valami Monet témát feldolgozz ebben a stílusban?
Polyák Ildikó üzenete…
Igen, vannak nekem még Monet-képeim, csak az a bajom, hogy már annyit láttam belőle quiltben is, hogy nem tudom, tudok-e újat "mondani". Most éppen mások mozgatják a fantáziámat.
Névtelen üzenete…
Lehet, hogy Te sokat láttál, de olyan nincs, hogy ne tudnál hozzátenni valamit amilyet még nem csinált más.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév