5. munkanap

Nem szabad elsunnyognom a naplót, hiába van ma ünnep-féle.
Tegnap este csak kb. másfél órát "tologattam" - nem sok eredménnyel. Részben Anikó tanácsára próbáltam zöld csíkokat behozni, de ennek se nagyon örültem, mert akkor minden blokkot körbeszeghetnék.


Itt hagytam abba tegnap este.

Ma reggel - miután DVD-n megnéztem A mások élete című nem éppen vidám hangulatú, de kitűnő filmet -, újra nekifutottam. A bal szélső két panel után megvarrtam (nagyjából) a harmadikat, amit a képen a jobb szélen láthattok.
Történt ugyanis, hogy a harmadik után nem tudtam jobbra továbbfolytatni. Ezért először leszedegettem az összeset, "eltoltam" jobbra, és megpróbáltam, hogy lehet-e a bal szélen folytatni. Mindenféle kombinációt kipróbáltam, de nem lett jobb a helyzet.
Aztán megpróbáltam, hogy a három panel szétrobbantom, és közé teszek be valamit. Ehhez a baromi randa zöldpettyest átfestettem barna pettyesre. Szerintem így most nem néz ki rosszul ott, ahol van. Még kéne valamit találni alá meg fölé. És még egy dolog nem tetszik a jelenlegiben: a három vízszintes zöld csík. Kéne egy függőleges is.

Most abbahagyom.

Kívánok minden blogolónak és blogolvasónak nagyon boldog új évet! Elsősorban egészséget, békességet, és ahogyan nagyon-nagyon régen Stans barátnőm írta, "csupa-csupa kellemetes meglepetést".



Viszlát 2008, Isten hozott 2009!

Megjegyzések

KicsiKató üzenete…
BÚÉK neked is!
katafolt üzenete…
Sok csodaquiltet 2009-re,nem utolsó
sorban a mi örömünkre :-)
zazálea üzenete…
Ildi! Legyen szép esztendőd, azt kívánom! És ÉN köszönöm, hogy olvasol.
Zelnice üzenete…
jaj de rég nem értem rá olvasgatni,és most úgy örülök, hogy ilyen sokat írsz :-) és olyan jó nyomon követni a műhelymunkát!
Hozzon sok suépet az új év neked is!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév