3. munkanap, vagy inkább munkadélelőtt

Tegnap csak délelőtt csináltam valamit: kapóra jött, hogy délután és este is dolgom volt.
Katafolt már megint "jól szólt" a sok falkavezérről: igen, én is láttam, hogy sok domináns anyag lett, de annyira tetszik ez a "falkavezér" elnevezés.
Szóval, a tegnap a lepedőn való pakolászással telt: ezt ki, azt be, ezt ide, ezt oda, mégse, vissza, mégis stb. A végén ez lett, amit hagyok kicsit pihenni. Még mindig szedett-vedett, de a két széle tetszik.

Egy dologgal azért még kísérleteztem. Ez a darab batik persze nem egyenletes: vannak/voltak határozottan világos részei, ezért úgy döntöttem, egy életem, egy halálom, megpróbálom átfesteni, hogy sötétebbek is legyenek.

A jobb alsót egy kis csokoládé shivával húzkodtam meg, a bal felsőt meg sötétbarna metállos textil festékkel.

Nem ezüst ez, csak annak látszik.
Érdekes, hogy eredetileg nem akartam ezt a quiltet "melegnek", fontos szerepet gondoltam a bal alsó sarokba sárgászöldnek. Aztán valahogy "kimentek" belőle a hidegebb darabok....
Bármilyen áthelyezési javaslatot szívesen veszek, sőt azt is mondhatjátok, hogy az egész úgy sz*r, ahogy van. Én se vagyok vele kibékülve.

Megjegyzések

katafolt üzenete…
Alakul :-).Ötletem most nincs,de nálam 3 nap nézegetés elég szokott lenni ahhoz,hogy kidobja magából,ami nem kell,és odavonzza,ami jó.
Elizanikó üzenete…
Abból az olajzöld batikból vágott keskeny csíkokból, ha többet tennél még bele, akkor nem egységesítené őket?

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév