Az első ajándék - magamtól magamnak

Tegnap megjött az Amazontól a 8-án rendelt három könyvem. Nagyon boldog vagyok velük!
A Silk Paperrel szeretném kicsit megismerni, hogyan lehet selyemszálat beépíteni a munkákba - leszámítva a "sima" papír készítését. Az Embellish, Stitch, Felt elsősorban a tűnemezelésről (needle-punching) szól, és kicsit haladóbb, mint amit én tudok. Részletesen ír a sokféle lehetőségről, nem pedig munkaleírásokat közöl. A hátsóért Martimeznek kell köszönetet mondanom. Az ő blogján láttam ennek a háromrészes sorozatnak a darabjait. Van "virágos", van "állatos", ez meg csak amolyan "mintás" (mezopotámiai, egyiptomi, kelta, miocén, mükénei, görög, román, gót, szecesszió stb.)
Tegnap egész este képeslapokat gyártottam, ma már oda is adtam néhány kolléganőmnek. Ja, és a fő attrakció Irán. Egy változat már kész van, de mivel nem igazán tetszett, most megpróbálok visszatérni egy kicsit módosítva az első elképzelésemhez. Most szárad egy darabja ..... Majd holnap elmesélem ....

Megjegyzések

Elizanikó üzenete…
Hű, az a Silk Paper nagyon izgalmasnak tűnik !

Boldog karácsonyt neked.

A shiva-mat még csak nézegettem eddig. De hogy az ünnepek alatt azzal fogok játszadozni, az fix ! Be van tervezve.
Névtelen üzenete…
Na akkor most következik Mezopotámia, Egyiptom, Írország, Görögország, Románia, Miocénia, Gótia, Szecesszióia (az utóbbi három ország elég nagy területen fekszik.)
KicsiKató üzenete…
Erről az Amazonról szeretnék kérdezni - milyen (és mekkora) pluszköltségekkel kell általában számítani, ha innen rendelsz? (postaköltség, vám, valamiféle áfa, adó...?)
Polyák Ildikó üzenete…
A költség úgy van, hogy van egy per/darab ár (4 font), meg egy "postaköltég" (2 font). Tehát minél több könyvet rendelsz, annál olcsóbb. De mivel a könyveket olcsóbban adják, mint a normál boltban, ez a 4 font/darab, pont azt jelenti, mintha boltban vennéd. Vám és áfa nincs, mert Anglia EU.
dixike12 üzenete…
Hajjaj már szinte sejtem a következő quiltet, Mártanéni igazad lesz????

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév