4. munkadélelőtt

Kösz, Anikó és Katafolt, a kommentárokat. Igen, az idő sokat segít.
Miután reggel megírtam a posztot, még boldogtalanabb lettem: mondván, közszemlére teszem itt a bénaságomat. Azért ennyire mégse.
7-kor újabb elszántsággal álltam neki és megmozdítottam egy stabilnak gondolt darabot, az alsó barna fatörzset. Plusz kivettem a bal alsó sarkát, mondván túl nagy lesz az az egyszínű zöldes volt. "Találtam" egy hajtogatottan festett mustársárgát, és odatettem.


Ekkor így nézett ki. Vakuval készült és nem is nagyon módosítottam a szerkesztővel. Ez már jobban tetszett. El is kezdtem összevarrogatni néhány darabot - bontani mindig tudok.
Most pedig itt tartok. Balról két függőleges "panel" részben egyben van már, és nem is néz ki rosszul, plusz a mellette levőnek az aljára tettem a leveleket meg a sárgát.
Innen folytatom, ha hazajövök a vendégségből....

Megjegyzések

Trudi üzenete…
Kicsit benézhetnél hozzám, amig kigondolod hogyan tovább. Feltettem az elkészült tyvekes képem.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév