Tűzött erdő

Letűztem - néhány este - kikapcsolódásképpen. Olyan nagyon sokat nem lehetett vele variálni. Erősen kísértett fejben Dijanne munkája, de igyekeztem elszakadni tőle. Felülre kicsit "megvariált" toll került, alulra pedig néhány levél és bordó bogyó, középen meg persze a fatörzsek. 93x93 cm.

A kép eléggé randa. Vagy 15-öt csináltam, de - talán a szatén fénye miatt - hol csillogott, hol életlen volt, hol... nem tudom én milyen. Ez meg csálé, de legalább nagyjából színhű.

Megjegyzések

Elizanikó üzenete…
Hű, az orrom a monitorhoz ér. Annyira jól néz ki ! Kár, hogy homályos a kép... Az ott alul nagyon profi a bogyókkal, és indákkal !!!
Nagyon tetszik !
Ledeczki Anna üzenete…
Jaj de szép lett:)

Nekem is van pár erdőm, amit tűzni kéne. Most kedvet is kaptam hozzá:)

Kár, hogy ilyen életlen a kép. Vaku nélkül fényképeztél?
Trudi üzenete…
Az alsó rész tűzése már annyira szabályos, engem inkább egy angol v. francia kertre emlékeztet.
dixike12 üzenete…
Fantaszikus a szinhatás, na ilyesmit szeretnék festeni én is.A legalsó rész a levél vagy bogyó mindegy azok a szinek hogyan jönnek ki,hogy ilyen fantasztikus tarka és gyönyörű! A tűzés az meg maga a tökély.
bucilla üzenete…
Nekem eláll a szavam.....nem is tudom hogy a színétől, vagy a tűzésétől....
Fantasztikus darab!
36évi üzenete…
Hú, mindkét részén nagyon tetszik a tűzés, az alja valami zseniális azzal a dulpa-szármintával, bogyóval, levéllel. Nekem is kedvet adtál a tűzéshez.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév