Granadai emlékek

Nagyjából úgy telt a négy granadai napom, mint amire számítottam: volt kellemes meleg, szikrázó napsütés, harsogóan zöld fák, virágzó petúniák és muskátlik, zöldes-sárgás termésű narancsfák (már nem érnek be), érdekes és kevésbé érdekes konferencia előadások, régi barátokkal való találkozások, és így tovább.

Péntek este 570-en (!) meglátogattuk az Alhambrát. A szervezés amúgy jó volt, a hely persze csodálatos, hatásosan vannak elhelyezve a reflektorok, de azért mégis nappali fényben az igazi. Mivel nem lehetett vakuzni, csak ott tudtam néhány képet csinálni, ahol épp reflektor volt. Íme két részlet:







Quiltileg nagyon el voltam hanyagolva. Egyetlen méterárubolt esett utamba, de az inkább lakástextil volt, így aztán nem volt nagy önmegtartóztatás semmit se venni. Volt még egy fonalbolt is a katedrális lábánál, de mivel már vagy 10 éve nem kötök, az nem hozott igazán lázba.
De nem jöttem haza üres kézzel. Egy amerikai, de 20 éve Barcelonában élő barátom barátnője ruhatervező és -készítő. Egy jó nagy zacskó anyagot hozott nekem ajándékba: selymek, bársonyok és csipkék.


Megjegyzések

zazálea üzenete…
Ez igen! :) Egy kicsit jobb, mint az én amszterdami utam. Valószínűleg a nyelvtudásbeli különbség is szerepet játszik.. :(
Örülök, ha örülsz!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév