Készülődöm a tanfolyamra - Tál-ka

Anikó ötletét/javaslatát elfogadta a Céh, így november 15-én "Új alapok - új felépítmények" címmel workshopot csinálok a céhes újságban megjelent anyagok felhasználásáról.
Most tervezem, mit, miből, hogyan. Annyi biztos, hogy bár a hangsúly az anyagok megismerésén lesz, de azt szeretném, ha ugyanakkor hasznosítható dolgok kerülnének ki a résztvevők kezéből. Vannak biztos "befutóim", de egy-két dolgot még magam is szeretnék kipróbálni, mielőtt véglegesen döntök.
Ezért csináltam ezt a tálat Tyvekből és műszálas anyagból. Nem egészen olyan lett, mint gondoltam, (sőt egyáltalán nem), de tetszik az antikos hatása.


Amúgy a tanfolyamot a Határtalanul alatt szórólapon fogják meghirdetni, mivel csak a novemberi Hírfoltokba tud bekerülni. Kicsit gondot jelent az anyagok beszerzése, de igyekszem a legolcsóbban megoldani.

Megjegyzések

Elizanikó üzenete…
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Elizanikó üzenete…
Én már most jelentkeznék rá ! :o)
36évi üzenete…
Szintén! Nálad kell?

(szolg.közl: a gmélesre küldtem a szöveget, mert itthon nem volt meg a másik címed)
Polyák Ildikó üzenete…
Nem. Majd Sárinál. Állítólag lesz róla szórólap a hétvégén. Már három jelentkező van:)
Mindjárt nézem a gmailt.
Névtelen üzenete…
Ez engem is érdekelne, ha hétvégére esik a dolog. És ha a hozzávalókat nálad lehet megvenni.
Polyák Ildikó üzenete…
Igen, Márta, nov. 15. szombat. Abszolút beszerzési áron állítok össze egy csomagot. Éppen mostanában "sakkozok", hogy mi fér bele a keretbe.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév