"Gyűlölöm a vadvirágos rétet"

Idekerültek az Xpandaprintes virágok. Írtam, hogy volt egy spirálisan zöld darab anyagom, ami nem egészen úgy sikerült, ahogy szerettem volna, így muszáj volt kicsit "feldobni".
Teljesen úgy készült, mint a púpos ember: mindig csak egy lépéssel láttam előre. Előszőr letűztem spirálisan, majd elkezdtem rajta rakosgatni össze-vissza a virágokat. Hát, sehogy se nézett ki. Aztán csak eszembe jutott, mi lenne a csoportosítanám őket. Ez már egy fokkal jobban tetszett, de még mindig hiányérzetem volt. Ekkor jöttek a levelek: letűztem, majd sötétzöld akrilfestékkel kifestettem őket. Végül fekete himzőszállal néhány fekete franciacsomóval rögzítettem a virágokat.


Címmagyarázat: nem vagyok depressziós, de ahogy varrogattam egyfolytában ez a Karádi-dal járt a fejemben. Szóval, a címe lehetne akár "Homage a Karádi".

Megjegyzések

katafolt üzenete…
Jó lett,és érdekes módon olyan átgondoltnak tűnik.Karádi nálam sokáig munkadal volt.Most inkább kubait hallgatok,az gyorsabb.
ezkriszti üzenete…
Karádis. Kár, hogy nem zenél. :-)
Az akrilfestékes részt nem értem. Rákened a kész quiltre, de utána hogy viselkedik? Lehet mosni? Valami speciális akril vagy közönséges barkácsbolti?
Polyák Ildikó üzenete…
Ez nem mosásra szánt, tehát normál barkácsbolti. Annyit mondjuk csináltam, hogy száradás után meleg vasalóval fixáltam. Fogni nem fog, de mosni biztos nem lehet.
zazálea üzenete…
Igen, én is az akrilos részre akartam rákérdezni, de talán most már világos. Közönséges akrilfestéket?
Nagyon érdekes, kedves, vidám. És zöld- ez a legjobb benne! :):):)
Polyák Ildikó üzenete…
Különben minden márkájú akrilfestékhez lehet kapni ún. textilmédiumot, amit 1:1 arányban kell hozzákeverni, vasalóval fixálni és utána mosható.
Nálam ez most azért nem jött be, pedig van itthon, mert nem tudtam előre, hogy lesz rajta levél.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév