Jobb kép


Mivel nem tudtam egyszerűen kicserélni a képet az előző bejegyzésben, újként teszem be ezt, amit vakuval csináltam még tegnap este. Ez már eléggé éles. Azért is nem töröltem az előző bejegyzést, hogy megköszönhessem dícséreteiket. Én tényleg imádok tűzni - BSR ide, BSR oda.

Megjegyzések

Ledeczki Anna üzenete…
képcsere: rákattintasz a képre, és a billentyűzeten lenyomod a Delete gombot.
Polyák Ildikó üzenete…
Köszi, majd kipróbálom legközelebb.
Trudi üzenete…
Fantasztikus! Így már az alsó rész tűzését is jobban lehet látni! Ez előző fotón másképp jött át nekem.
zazálea üzenete…
Lélegzetelállító...
Szabó András üzenete…
egyszerűen varázsos...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév