A "mesterblokkom"

Amikor készült (2002-ben?), még nem volt digitális gépünk - meg egyáltalán a fényképezés sem volt akkora "divat". Most, a Határtalanul megnyitóján bámultam a hozzám legközelebb álló oszlopot, és egyszer csak észrevettem "magam". Mivel Székely Kati mellett álltam, megkértem, ugyan lefotózná-e. Megtette:)
Ez volt az első rendelésem az eQuiltertől. Négyféle kézi festésű anyag - le voltam nyűgőzve. Csináltam két nagyobb iránytűt "kerek vadlibákkal" meg ezt a 20x20-ast.

Megjegyzések

kastanie üzenete…
már akkor sem a négyzet volt rád jellemző
Trudi üzenete…
Na és a színek is "árulkodnak". Te legalább már láttad a tiedet, én még mindig nem.
Polyák Ildikó üzenete…
Érdekes, amit írtok, noha nekem én épp az a legnagyobb bajom magammal, hogy még mindig nem találtam meg a stílusomat. A színemet igen:)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév