Ellopott pillanatok

Mint az előző bejegyzésben írtam, tele vagyok "szellemi" munkával, ezért csak kevés időt tudok szakítani a másik szenvedélyemre. Íme, néhány lopott pillanat (?) terméke.
A mappafedél kicsit előrelépett. Az anyag+festett csomagolópapír+festett kétoldalas flíz háttérre csináltam két darab Angelinát. Ez amolyan jin-jang akart lenni, de mivel kicsit távolabb vannak egymástól leginkább spermára hasonlítanak. Erre tettem egy réteg kék organzát, pinkes fémszálas cérnával letűztem, majd "romboltam" hőlégfúvóval. Magamban csak "sejtosztódásnak" nevezem jelen állapotában.


Mivel múlt vasárnap a Határtanalulon festettünk, péntek délután muszáj voltam magam is csinálni valamit.

Itt a lényeg a baloldali, ami egy méteres darab és konkrét terveim vannak vele. A másik két barna, illetve másodfestéseik szintén tudatosan készültek.

Ez egy szép nagy darab szatén, semmi koncepció nincs benne, csak mindenféle sárga árnyalatokat akartam. Nem ennyire fehér, mint amilyennek itt látszik.

Na, ennek története van. Festettem egy darab piros+zöldet (itt félbe van hajta hosszában), ami hihetetlenül ronda lett. Majd úgy gondoltam, hogy a helyzeten javíthatok egy kis Domestosszal. Harmonikaszerűen hajtogattam és a fürdőkádban "kifehérítettem", azaz kisárgítottam, mert hogy valami hihetetlenül ronda sárgás árnyalatú lett. Ezért aztán fogtam a kedvenc fuksziámat, és pénteken belenyomtam az egészet. Nem mondom, hogy a csúcsok csúcsa, de azért már lettek használható részei.

Már vagy másfél éve van ún. silk topom három színben, azaz selyemszálam, amit már eredetileg is selyem papír készítéséhez vettem Stef Francistól. Valahogy mindig elmaradt, leginkább azért, mert a készítéséhez minden forrásom Jo Sonja Textile Mediumját ajánlja - amim nincs. Igaz, mind megemlíti, hogy ez helyettesíthető tapétaragasztóval. "Lejmoltam" egy fél dobozzal Dixikétől és valamelyik este meg is csináltam a jobb oldalon látható lapot. Úgy nagyjából úgy néz ki, mint másutt, de valószínűleg túl sűrű volt a ragasztóm, ezért a selyem elveszítette a fényét.

Ekkor jutott eszembe, hogy vettem itt egyszer egy textil médiumot, aminek az az eredeti célja (ezért vettem), hogy akrilfestékhez keverve felhasználható textilre (forró vasalóval fixálva). Mivel a selyem nem annyira olcsó, ezért csak egy kis darabkán próbáltam ki. Tökéletesen működik!

Megjegyzések

zazálea üzenete…
Bevallom őszintén, olyan vagyok, mint egy óvodás kisgyerek, nézegettem a képeket, mert a szöveget nem nagyon értettem...Jól hangzik, érződik rajta a profizmus, csak én még messze állok ettől a szinttől.
De nagyon tetszik! :))
Polyák Ildikó üzenete…
Mit nem értesz, Rita? Szívesen elmondom részletesebben.
zazálea üzenete…
Csak vicceltem!!! Mert mindig meghajlok a tehetséged és a fantáziád előtt. Komolyan. Minden értelemben.
Ledeczki Anna üzenete…
Kipécéztelek:) Nézz be a blogomba!
Névtelen üzenete…
Olyan vagy mint egy pillangó, amit begipszelt lábakkal próbálok követni. Azért csak pillangjál, majd ülök és nézem.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév