Átfestések

Úgy gondolom, hogy Maggie Grayhez hasonlóan a lényegi kérdésekre inkább a postban válaszolok - talán több emberhez eljut.
Dixike, úgy látszik, félreérthetően fogalmaztam, nem az egészet kellett volna fehéren hagynom. Amikor elvittem a MOMÜ-be, az alsó három cikkely volt még festetlen, a felette levőben pedig csak a bronzok voltak készen és valahol még kimaradt egy darabka. Eszter ötlete az volt, hogy lefelé haladva egyre kevésbé legyen festve. A gondolat tetszett, csak szerintem akkor feljebb is kellett volna hagynom fehéret.
Kriszti, igen, ezt a bal feléről kéne vasalóval fixálni a moshatósághoz. Ez biztos nem lesz mosva, de azért a színéről egy kicsit megvasaltam.
Kicsoda, a MOMÜ Modern Műhely, afféle modern quiltes szabadkőműves páholy:) Két éve (?) volt itt Pesten Linda Colsh tanítani, és az akkori résztvevők úgy gondolták, együtt kéne maradni. Kéthavonta van találkozó, ami inkább eszme- és ötletcsere, tanácsadás, stb., semmint tanfolyam, bár mindig van valami központi téma.
Játszóházat jó lenne csinálni, de az az igazság, hogy akkor munka volt nekem összeszedni a hozzávalókat itthonról több helyről meg külföldről, hogy így még egyszer nem csinálom.

Próbáltam még egy képet csinálni a sárgába oltott liláról, de úgy látszik a szatén miatt nem sikerül. A padlón is megpróbáltam, de az se lett jobb.

És itt van a sárga-barna eredetiben. Az volt vele a bajom, hogy sok maradt benne a fehér.

Ezért nyomtam bele kékbe. Így már azért jobban használható lesz. Egyben biztosan nem, de tájképekhez jól jöhet.



Megjegyzések

szizsu üzenete…
Ez az átfestés már előgyakorlat :-)
szombatra? Egyébként tök jó, hogy beszúrsz időnként egy-egy linket, mert, így látok (-tunk) jó kis oldalakat sok-sok információval.
Polyák Ildikó üzenete…
Nem előgyakorlat, mert már elég régen megvan, csak elfelejtettem lefotózni.
Kicsoda üzenete…
Igen, a szervezes/vasarlas nagyon maceras lehetett... de en onjaro vagyok, ha megis lesz:-)
A szabadkomuvesen jot nevettem, elkepzeltem, hogy valami titkos csomot kell mindenkinek megkotnie, amirol felismeritek egymast:-)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév