Quilt Art 22 - Kecskemét

Ma Évi36 fantasztikus sofőrködése mellett Kecskeméten voltam a Quilt Art 22 kiállításán. Nem sok munka van, viszont kettő-három kivételével mind nagyon tetszett. Csodálatos a Cifrapalota, isteni bordó a fal, és szép, tágasan vannak kifüggesztve a munkák.
Teljesen önkényesen (úgy értem, sok kedvencem van) Sandra Meech Pathways (Utak/választások) című munkáját választottam ide. A katalógus szerint 80x200 cm, négy darabból áll, ezért nem lehet az én gépemmel érdemben egyben befogni, és akkor el is vesznének a részletek. A téma a kanadai erdők pusztulása.
A fekete-fehér részek az általam korábban említett Picture This! emulzió segítségével lézernyomatról készültek (közelről látszik is, hogy darabokból van), míg a színesek műszálas anyagra transzfer festékkel vannak nyomva (ezt meg Káposztásmegyeren mutattam a játszóházban), és utána kétféle vastagságú filccel vannak vonalkázva.






Nem tudom, mennyire jön át így darabokban, de szuperül néz ki.




Megjegyzések

katafolt üzenete…
Hmmmm,nagyon meg kéne nézni közelebbről.
Polyák Ildikó üzenete…
Igen:) Csináltam néhány makrót is, de a legtöbb műnél a részletekben rejlik az ördög.
Elizanikó üzenete…
Olyan jó, hogy itt voltatok !
Névtelen üzenete…
Nem tudom annak a gombás betegségnek a nevét, ami a fenyveseket tönkreteszi az egész Tátrában, de pont ilyen.
Polyák Ildikó üzenete…
Nekünk is jó volt, ANikó.
Mártanéni, ez nem gomba a katalógus szerint, hanem "pine beetle", durván fenyőbogár

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév