Tényleg ragad!

Tegnapelőtt mutattam a festett selyemszálamat, és írtam, hogy ez "gummy", azaz magától összeragad.
Tegnap este aztán kipróbáltam egy kis mennyiséggel. Sütőpapírra kell rátenni, megspriccelni egy kis vízzel, rá egy másik sütőpapír, és jöhet a forró vasaló.

Kicsit serceg a papír alatt, de ez a könyvben is benne van. Ahogy leveszed a sütőpapírt, még nedves meg nagyon puha-hajlékony, de miután megszárad, abszolút merev lesz, de mégsem papírszerű.
Az etióp quilt leginkább technikailag jelent kihívást. Most kitaláltam egy munkamenetet, majd meglátjuk, megvalósítható-e és hogy néz ki.

Megjegyzések

katafolt üzenete…
Akkor ezzel egy rakás klassz ötlet könnyen kivitelezhető !
Polyák Ildikó üzenete…
Elvileg igen. Ki is próbáltam egy szendvicsre rátéve szabadtűzni, de folyton beleaakadtam a szálakba. Kicserélem a BSR nagy műanyagtalpára, akkor talán sikerül. Ha akkor sem, akkor marad a vízben oldódó fólia rátevése.
Lonci (Győr) üzenete…
Mindig van valami új, mehetek újra festeni tanulni?:-)))
Elizanikó üzenete…
Etióp? Ez valami pályázat lesz?
Polyák Ildikó üzenete…
Lonci, igen, persze, majd "kitalálom", mikor legyen.
Nem, Anikó, ez semmihez sem kötődik, csak imádom ezt a képet, pontosabban a tájat.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév