A ruhavarrás hetei

Az utóbbi kb. három hétben a gardróbom bővítésével foglalkoztam. Varrtam egy sima egyenes drapp szoknyát, egy fehér-rózsaszín apró kockás blúzt, egy mályva (?) színű tavaszi blézert meg ezt itt alant.
Két-három éve vettem ezt a brokát szövésű anyagot egy amolyan ünneplő kabátkára. Nagyon szép, szolídan csillogó anyag, fogalmam sincs, mi az összetétele, de elég meleg vasalót is elbírt.
Mivel nem volt túl olcsó, csak 1,20-at vettem, tudván, hogy a rövidebb fazon jobban áll nekem. Mindig halogattam a megvarrását, mert nem találtam olyan szabásmintát a Burdában, amihez kevés anyag kell, de van benne valami plusz. Ennél a fazonnál a gallér nagyon eredeti: a felső két részből szabott, amolyan ingszerű, de van hagyományos reverje.
Sötétebb háttér előtt kellett volna fényképeznem:(

Megjegyzések

zazálea üzenete…
Mert még ez is megy? Ezek szerint mindent-varró vagy. :o)
Polyák Ildikó üzenete…
Olyan 17-18 éves korom óta gyakorlatilag minden ruhám én varrom, Zaz. És az nem tegnap volt:(
KicsiKató üzenete…
Nekem is ez volt az első gondolatom, megáll az ész, még ruhát is varr, ráadásul ilyen különelegseket... De aztán beugrott, hogy már régebben is mutattál ruhát... Újabb területen inspirálsz:))
Névtelen üzenete…
Mondjam, hogy már meg se lepődök? Nagyon vidám. Ezért érezlek téged szinesebbnek, mint az önarcképeden.
Trudi üzenete…
Mindig inspirálólag hatsz rám, újra előveszem én is az anyagaim és a burdákat. Nagyon kell már egy új tavaszi ruhatár!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév