Márványozás 4 - Képek

Mint írtam, 5 éve és 4 éve nyáron merültem bele kicsit a márványozásba. Olyannayire, hogy Judy Simmons könyve alapján egy barátnőm ezermester férje csinált nekem egy tálcát (4 deszka + mezőgazdasági fólia duplán) és három gereblyét.

A sikeresebb darabokat itt-ott felhasználtam, ezek még őrzöm. Mivel külön vannak egy zacskóban, rendszerint elfeledkezem róluk.



Megjegyzések

zazálea üzenete…
Ezt akkor értsük úgy, hogy ezek a kevésbé sikerültek? :o)
katafolt üzenete…
Pedig az az utolsó előtti pl.nagyon tetszik,de a többi se kutya.
Elizanikó üzenete…
Pár éve én is be voltam indulva a márványozásra, de mivel városunkban nem tudtam beszerezni márványozó festéket, és márványozó port sem, elmaaradt a kísérletezés.

Senkit nem tudtam aki elmagyarázná, hogy mit, s hogy kell csinálni ezek nélkül a spéci alapanyagok nélkül, így csak álmodoztam a szép márványos anyagokról.

Ezért örültem meg annyira nagyon amikor kiderült, hogy Te ezt már kipróbáltad.

Nagyon köszönöm, hogy így megosztod velünk a tudományodat.
Névtelen üzenete…
Na nekem nem jött össze. A festék (DEKA, illetve valami Süsslina vagy mi a neve selyemfestéshez vettem méregdrágán hajdan - még csak köszönő viszonyban sincs a kicentizett timsóoldattal. Épp hogy egy kicsit bepiszkolódott az anyagom. Szóval kell még nekem néhány év, meg pár ezer ft ára festék amivel kisérletezgetek.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév