Újabb veszteség

Egyetlen előadóművész van, akiért rajongok, amúgy kamaszosan, szerelmesen, elfogultan, istenítve. Tegnap meghalt. Cseh Tamás.

Megjegyzések

ezkriszti üzenete…
Nem tudtam.... :-(((
Cic üzenete…
Erre a hírre ébredtem. :-(
Nagy rajongója vagyok én is.
lomaquilt üzenete…
Ma reggel hallottam, a dalait játszották. Nagyon beteg volt, sajnos várható volt. De ahogy mondani szokás a remény hal meg utoljára.
Nóra üzenete…
Nagyon sajnálom én is..
sajnos egyre több ilyen szomorú hír érkezik mostanában.
Vacskamati üzenete…
Ahogy megláttam a hírt az újságokban, első gondolatom: jaj, ne... A második Te voltál..
Polyák Ildikó üzenete…
Noha persze, hogy tudtam, hogy beteg, de - tekintettel "szerelmetes érzéseimre" - mégis úgy gondoltam, hogy csoda történik, és ő győzelmeskedik ebben a "rákfrancos" (Bereményi) életben. Fontos darab szakadt ki a szívemből.
Zelnice üzenete…
Én -bevallom- nem értem ezt a fajta zenét.Sem a szöveget.Idegen.
Amikor hallottam a hírt "csak" annyira rendített meg, mint bármelyik méltán neves művész halála. Mert állóképek, az ember azt hiszi mindig lesznek.
Te viszont eszembe jutottál, és hogy most akkor mi lehet veled?
dióhéj üzenete…
Én is szeretem. Csak az hal meg, akire nem gondolnak többet. Aznap egész nap a lemezeit hallgattam munka közben, előtte már régen, pedig nagy kedvencem.
Polyák Ildikó üzenete…
Violini! Nem akarom megvédeni, hiszen szerelmemnek nincsenek észérvei:) Tudom, persze, hogy zeneileg nem egy csúcs, ezt ő is tudta. De, hidd le, hogy olyan varázsos előadó volt élőben a 70-es, 80-as években, hogy nem lehetett nem szeretni. Volt neki karizmája, aurája, kisugárzása meg mindig. És persze igen jóképű is volt:)
Zelnice üzenete…
Ildi!Nem kell megvédened,nem a kritika szólt belőlem,sem nem a zenész,szó sincs róla!Inkább azt szoktam gondolni magamban, hogy valószíűleg ciki ez a nemszeretés meg nemértés, hiszen annyian rajonganak érte, és bizonyára nem véletlenül.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév