Két pancsingolt könyvborító

Két darabot befejeztem a korábbi pancsingolt halomból - könyvborítók lettek. Megmagyarázhatatlan okból összehajtva fotóztam le őket, pedig a hátukon is van minta - igaz, nagyjából ugyanolyan, mint az eleje.
Ez vízben oldódó fóliára készült mindenféle nyers gyapjúból.

Itt viszont simán egy fekete filcre pancsingoltam különböző sárgás-narancsos gyapjút.


Természetesen, mindkettő ki van bélelve, és van olyanja is, ahová be lehet dugni a könyv borítóját.

Megjegyzések

36évi üzenete…
Szőrös könyvborító - nagon jó!!! Télen melegít is. :) A narancs nagy kedvenc. :)

Láttad nálam a restanciámat?
Csak, hogy teljes legyen a(z arc)kép.
Vacskamati üzenete…
Én nem nagyon szeretem a piros-feketét, de ez a borító gyönyörűen lángol!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév