"Vérontás"

Mivel otthonról még mindig nem tudok belépni ide (Dixike javaslata sem segített), körmönfont módon a képet behoztam pendrive-on az iskolába, hogy innen elégítsem ki az exhibicionizmusomat:)
Szóval, rozsdás quilt szépen halad a kézi tűzéssel, pontosabban himzéssel, mert két osztott himzőszálat használok és nagy tűt. A megoldásnak nem a lustaságom az oka, hanem a már említett anyagminőség. Olyan sűrű-kemény az anyag, mint a beton (na jó, annyira nem), plusz flíz, plusz hátlap, azaz normál cérnával-tűvel képtelen vagyok átszúrkálni.
Közben - amúgy mellékesen - október 23-24-én összeállítottam ezt a fedlapot. Eredetileg azt a címet adtam volna neki, hogy "Kiömlött a paradicsomlé", de aztán a szomorú ünnepi hangulatban új nevet kapott a keresztségben.

A valóságban kicsit vörösebb-sötétebb a cucc: ez IKEA fekete vászon kötözve, domestosszal megkezelve. Mivel muszáj volt valami válaszvonalakat is beletenni, el kellett zarándokolnom a körútra, ahol ezt a "majdnem ugyanolyan színű" anyagot találtam. Pontosabban ez a visszája az anyagnak: a színe apró, vékony kockás. A szegélyhez van tavaly nyáron Rácalmáson csövön domesztozott, átlósan csíkos anyagom - ha egyáltalán lesz szegély.
Persze még lesz rajta "díszítés-embellishment" meg tűzés is.

A lakás még mindig eladó - érdeklődők vannak elég szépen, ma este is jön egy "látogató" -, de még senki sem cuppant rá. Pedig már annyira szeretnék én is háztűznézőkbe járni! De megfogadtam, hogy addig nem, amíg nincs biztos vevőm.

Megjegyzések

gubike üzenete…
Csodálom a tempódat. Nemcsak a kivitelezés gyorsaságát illetően, hanem a témáidét és az ötleteidét is. Én még az ötleteimet is elfelejtem, ha nem írom föl, sőt, azt is elfelejtem, hogy fölírtam valamit. Höhö.
Trudi üzenete…
A vérontás kicsit erős, nekem ez nem jön át, inkább valamiféle tüzijáték jut eszembe róla.
Névtelen üzenete…
Igen, vagy tűzijáték, vagy terrorizmnus, ha keményebbre gondolod a figurát. Vérnek vérszegény a piros. Vagy ha vérontás, akkor vérontás a haematológián.
szizsu üzenete…
Eddig tök jó! A cím is fontos, de (Ságvárinak is sok neve volt) a végeredmény még inkább. Kiváncsi vagyok a tűzésre, díszítésre és utána esetleg egy újabb átnevezés?

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév