2012. április 23., hétfő

Az év quiltes sikere

Bár nem szeretem az "évszázad esküvője", az "év botránya" és hasonló bulvárcímeket, de tényleg úgy gondolom, hogy velem / a quiljeimmel ennél jobb már nem történik idén.
Attilám elutazott Yorkba, ahol május 4-től szeptemberig lehet megnézni, majd átviszik a kiállítást Ezüstvölgybe!!!
Heidelberg után egy hónappal elküldtem a European Quilt Art VII fordulójára az ugyanolyan technikával készült újabb táncosnőmet, aminek a Vérnász címet adtam. Március végén kaptam a hírt, hogy a kép alapján "kiválasztották", de biztosat csak akkor mondanak, ha élőben is látják. Elküldtem Hollandiába, és ma kaptam a hírt, hogy bekerült az utazó kollekcióba.
Óriási sikernek érzem figyelembe véve a külföldi pályázati tapasztalatlanságomat, a zsűritagokat, a verseny presztizsét, a versenytársakat és amúgy mindent. Szóval most plafonig való felugrálás van.....

32 megjegyzés:

Marcsi és Ági írta...

Szívből jövő őszinte gratula!! Mivel azon szerencsések között lehetek, akik látták élőben a művet, így a hír egy cseppet sem lepett meg! :-)))

Ági

Julcsi írta...

Remek hír, gratulálok! Már rég kellett volna:)

Colette írta...

Nagyon izgalmas és vérpezsdítő alkotás, gratulálok a sikeredhez!

Nóra írta...

Gratulálok és Veled örülök!!

szizsu írta...

Nagy-nagy gratula, megérdemelted, hogy elismerésre kerüljenek az alkotásaid. Örömmel ugrálok Veled a plafonig.

gubike írta...

Hatalmas gratula! Nagyon örülök én is :-)

Erika írta...

Ez nagyon szuper, gratulálok!

kastanie írta...

Jaj de jó!

Ábrahámné Éva írta...

Őszintén gratulálok !

Polyák Ildikó írta...

Köszönöm, köszönöm. Tényleg. És örülök, hogy nektek is tetszik. Annyira élvezet volt megcsinálni is.

Csíki mama írta...

Őszinte örömmel gratulálok,
szívesen megnézném magamnak közelről is :))
Kívánok sok jó munkát, és alkotó kedvet sokáig....

F.Gina írta...

Gratulálok!

KicsiKató írta...

Tiszta szívemből gratulálok, igazán megérdemled!!!! (azért a fejed búbjára vigyázz:)))))

ezkriszti írta...

Gratulálok, örülök, és azok közé közé tartozom hogy bizony művész vagy te.

Mártamásé írta...

Fergeteges öröm ez a hír !
Remélem alkalmam lesz majd közelről is megszemlélni, gyönyörűek a színei is és a tűzéstől is elaléltam.

agibo írta...

Jaj de jó! :)

Cre-art Tünde írta...

Gratulálok!!

Márta néni azéris írta...

Hát mi érdemli meg, hogy oda kerüljön, ha még ez se?!

RitaFoltok írta...

Gratulálok én is az év quiltes sikeréhez!

Polyák Ildikó írta...

Egy újabb köszönöm:) Néhányan írtátok, hogy szeretnétek látni. Ha igaz, 2013. ősszel ér vissza hozzám:) Augusztusban Birminghamben lesz, utána meg Németországba, Hollandiába és Belgiumba....

dalia írta...

gratulálok Ildi, csodás mű!
(igen, nagyon szeretném majd élőben látni)

lomaquilt írta...

Gratulálok!

katafolt írta...

Az meg hogy lehet, hogy én ezt csak most látom ?! Gyönyörű, gratulálok!

36évi írta...

Hú! Óriási hír! Világgá is kürtölöm gyorsan, ha nem gond. :)
Ez már azért kijárt, arrafelé jobb a szemük. :)

Rita nyirati írta...

ez valami szédületes! a hír is, a quilt is - csodállak,ez van
:)

fakanal írta...

Ildikém, a mű egyrészt csodás, másrészt nagyon gratulálok, harmadrészt szeretettel ölellek!
Kandikó Éva

Polyák Ildikó írta...

Még egy köszönöm a később érkezőknek! Éva, drága, hát Te is idevetődsz néha?

Ági írta...

Gratulálok!

beszand írta...

Szuper, szuper, szuper! Ildi gratulálok, nagyon örülök a sikerednek! (itt én vagyok most a "nemutolsósorban" )

borcsamama írta...

Ildi!

Sok szeretettel gratulálok és Veled örülök én is. Már régen kellett volna, hiszen kétség sem fér hozzá, hogy megérdemelted.

Jupir írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Juhizs írta...

:) :)