Lakás és festés

Bár csak másfél napja mozgolódom, egészen bíztató az érdeklődés a LAKÁSOM iránt.

Miután múlt pénteken igazi lakásfestés volt, vasárnap és tegnap pótoltam a barnás anyagok hiányát. Sőt, kicsit túl is teljesítettem a tervemet, lévén túl sok festéket kevertem be. Ezt mind most festettem.
Ezek a "sötétek".

Ezek a másodfestések.

És néhány számomra érdekes darab egyedül.
















Megjegyzések

36évi üzenete…
Az első kép szívem netovábbja. Így ahogy van, ezek most a kedvenc színeim. Főleg azok a lilák... nyami.
Névtelen üzenete…
Ildi ezek a barnák sokat fognak érni a következő pályázaton, ami csak barnából lesz és 40x40 a mérete.
Polyák Ildikó üzenete…
Igen, barnából most egy ideig el vagyok látva, de nem egyszínűnek gondolnám.
Polyák Ildikó üzenete…
Márta, drága, tegnap értettem meg a múltkori megjegyzésedet, amikor a Céh honlapján böngésztem... Igen, 40x40-es biztosan kitelik belőle.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév